CORETAN TERBARU NADH

Alahai Aisyah

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Siapa Aisyah? Nilah anak buah aku satu-satunya. Tunggu lagi dua orang yang bakal lahir tahun ini. Insyallah. Ecah nak dapat adik. Kenalah panggil kakak. Nilah budak yang aku kata pandai arab. Nak belajar solat. Serius terkejut tengok video ni. Sebab dia dah kenal apa itu al Quran.

Tengoklah siapa umi dengan abinya. Aku harap anak aku pun bijak macam dia. Sebab tulah kepala besar kot. Berkat susu ibu. Nilah budaknya menangis satu rumah sebab lapar susu ibu. Ecah cepat balik. Rindu dah ni.=)

Ramai-ramai buat anak tapi tak ramai yang pandai didik anak mereka. Fikirkanlah amanah yang Allah berikan. Anak itu adalah anugerah tak terhingga. Doakan aku dapat anak soleh dan solehah serta bijak. Grrr geram dengan anak orang je ni=P

5 comments:

aimie amalina said...

comeinye!
huuu
moge satu ari nanti dpt anak solehah juge!

msredcheesecake said...

bukan senang nak didik anak...niat dan cara kena seiring untuk kebaikan, insyaAllah...

sergeant keroro said...

comel jek, haha

p/s : cepat lah kawen lau nak anak :P

Jer ... said...

alhamdulillah . waaa , mesti bijak nanti dak ni :)

JIJI YU said...

lambtnya nak beranak

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers