CORETAN TERBARU NADH

Tukar tajuk

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Disebabkan aku malu sebab salah baca arahan. Aku malas join. Wah sentap mak. Dah-dah layan je entry ni. Malas edit apa-apa. Malu weh. Away buat kerja. Bai!


1)Sunah my skandal
Kenapa dia? Sebab dia best. Tak pernah rasa menyesal kenal dia. Masih menjadi kesukaan dan akan kekal sampai bila-bila. Sunah, thanks a lot. Tiada kata secantik bahasa yang mampu nak ai cakapkan untuk yu. Yu tahu kan? Malu pulak tulis macam ni. Geli=P

Aku tak ada apa nak kata kat ko. Walaupun ko punya komen memang suka bagi aku hangin. Tapi blog ko jugak yang aku carik. Jangan marah wahai pelangi. Aku tak nak rampas Jiji pun. Pak Imam sengal ni ada pelangi sendiri kalau korang nak tahu. Jangan mengorat okey=P
Ps: Jiji aku saja nak kata ko tak single. Nanti mesti blogger perempuan tak suka baca blog ko lagi kan. Haha

Misteri sangatlah dia ni. Kenapa pilih dia? Tadi dia dah tinggalkan lebih 20 komen kat setiap entry yang dia tak sempat nak komen. Terharu okey. Err nak cakap apa lagi hah? Blog dia best. Ada sesuatu yang pelik. Mungkin sebab dunia Alien kot. 

Ps:Haha budak, terharu dah ke belum? Terima kasih =p 

12 comments:

Anonymous said...

Tajuk: BEN ASHAARI ,AKU PILIH 3 BLOG INI KERANA

Ben Ashaari said...

salam ..

Ni cerita mana ni ??? hahhaha.. salah cerita nihh.. g baca balik arahan..

Niena Muhammad said...

hehehehe...sunah mana ada join segmen ni.. hehehe

Elih Japahar said...

wahh! Anon membetulkan tajuk lah...

ILA SYAMILA ♥♥ said...

kak, kita pilih belog anda. love at the first sight tgk belog anda. bacala komen kite. :D

http://ilagula.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-aku-pilih-3-blog-ini-kerana.html

ILA SYAMILA ♥♥ said...

kakak, xpe. kita pilih belog akak untuk segmen abg ben ! :) http://ilagula.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-aku-pilih-3-blog-ini-kerana.html

Unknown said...

ahaha..okeh2..aku terima seadanya

Sunah Sakura said...

ahahahhahahha! salah game!!! takpe, takpe... i tau dah u ni mesti salah punye kalo main game camni... :p

apepun, pssst...ujung minggu ni balik KL tak?

Efa Nur said...

hehehe..comel je entri nie.. :D

hye kembar :)

msredcheesecake said...

miss ran,
msred jatuh cinta pandang pertama sudah....hheee...alah game pon takpela...

http://msredcheesecake.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-saya-pilih-3-blog-ini.html

K said...

hehe, tak paham ape pon. :P

p/s : thanks! T.T *ada gaya terharu tak? XD

Cik Pulau said...

dah terlepas segala macam game.. huuu

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers