CORETAN TERBARU NADH

Tiada guna aku hidup begini

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Biarkan Aku Menangis
Kelmarin kau masih bersamaku
Bercumbu dan merayu
Adakah hari esok untuk kita bercinta
Seperti yang telah kita lewati

Mengapa terlalu cepatkau pergi
Tinggalkan batu nisan
Kenyataan ini begitu memilukan
Ingin kurasa turut serta
(chorus)
Tiada guna aku hidup begini
Tanpa belaian kekasih yang sangat kusayangi
Kepedihan yang kini kurasakan
Darimu yang mencintai aku

Kelmarin kau masih bersamaku
Bercumbu dan merayu
Adakah hari esok untuk kita bercinta
Seperti yang telah kita lewati

Biarlah kurelakan kau pergi
Tinggalkan derita bersamaku
Kudoakan kau bahagia disisinya
Sementara biarkan aku menangis

Kenapa aku jadi macam ni? Biarkan ia berbunyi sendirian. Aku terdiam kelu. Jangan kau tanya kenapa. Hanya aku sendiri...

2 comments:

K said...

ayat last tu macam pernah tengok jek, hehe

p/s : jangan merajuk, nanti lambat kawen :P

NNisa said...

chill chill. (^_^)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers