CORETAN TERBARU NADH

Apapun tak boleh

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Telah melancarkan satu serangan dingin. Merajuk ke? Entahlah. Nak senyap je boleh tak?

Kita lupa yang kita bukan hidup seorang di dunia ni. Bila bergurau kita bergurau bila serius kita serius. Aku lupa yang aku bergurau tak kena dengan orang kot. Okey fine. Lepas ni tak nak bergurau dah.

Susah nak puaskan hati semua orang. Nak gurau pun ada had. Nak gurau dengan diri sendiri jelah macam ni. Hish susahlah. Tak suka. Yelah-yelah tak payah gurau-gurau lagi okey.

Korang kalau nak bergurau lepas tu orang tak suka apa korang rasa? Aku tahu aku gedik. Kadang kita perlu bergurau supaya menambahkan awet muda. Haha

Takkan nak emo pasal gurau kan? Ada orang ingat aku merajuk. Mesti dia bengang bila baca entry ni. Tulah siapa suruh cari salah orang nak gurau. Haha gurau pun ada hadnya. Jangan sampai gurau macam orang putih tu.

Ada satu video prank. Dia terkejutkan kawan dia. Kawan dia lari dari rumah sebab ingat perompak ke hantu. Terus kena langgar dengan kereta. Tak tahu mati ke tak. Ish gurau-gurau. Semua ada hadnya=)

5 comments:

aimie amalina said...

huhuhu
ye..saya penah pengsan gare2 mangsa gurau..aiyakk~

sergeant keroro said...

ok fine.

p/s : grrr... nak diam sejam

JIJI YU said...

nyampah aku ngn org takleh nak gurau2

Sunah Sakura said...

erm...sape wat u merajuk ni?

cik pulau said...

meh la ai gurau dgn yu..
nak.??.hehhehe

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers