CORETAN TERBARU NADH

Catatan seorang gagal

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Belajar dari kegagalan!

Jangan pernah mengalah!

Ingat! Itukan cita-cita kau.

Rilekslah itu baru sikit. Bila kau kerja lagi terbeban.

Gagal sekali tak bermakna gagal selamanya kan?

Ala kau kan hebat. Mesti kau boleh punya.

Ni bukan salah kau. Gagal tak bererti kau dah kalah.

Tugas kau ni mulia. Takkan nak berhenti?

Cukuplah kata-kata tu untuk orang gagal. Aku rasa gagal hari ini. Gagal sangat. 

Please...teruk bila dah gagal=(

10 comments:

cik pulau said...

npe pulak ni????

Diana @ bilakukatacinta said...

bila ada kesedaran begitu..kite sebenarnya masih menang.. menang kerana berjaya bangkit dari 'jatuh'

mas saari said...

kita kena belajar dari kegagalan baru kita bakal kecapi kejayaan...

H.J said...

tetapkan semangat walaupun gagal...

sergeant keroro said...

huh?

p/s : kenapa ni? pm k? huhu T.T

Rai said...

rilek la..gagal je pun..bukan dosa pun..

Hafizi Sakan said...

jalan2..bace jap..n follow blog nieh!!.....(http://kitamengonsi.blogspot.com/..moh singgah n follow!..hehe)

Sunah Sakura said...

IFFAH BOLEHHHH!!!

Syahir Ramli said...

usaha!

Solihin Zubir said...

jadikan kegagalan sbg batu loncatan utk trus mengejar kejayaan..
jgn mengalah iffah! =)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers