CORETAN TERBARU NADH

Kau si gemuk aku

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kelakar sungguh keyword ni. Siapalah yang cari. Tapi kan aku teringat zaman muda-muda dulu. Aku selalu panggil orang tu gemuk. Padahal tak gemuk pun. Haha

Gemuk ni kira nama apa ye? Manja ke? Geli. Haha bukan nama manja tapi sedap je panggi. Hei si gemuk. Kan comel tu. Tapi kalau dia gemuk takkan aku panggil dia gemuk. Kecik hati pulak.

Bukan dengan lelaki. Dengan perempuan pun aku panggil macam tu. Sampai sekarang kat fon aku save cik gomok. Comel kan? Kawan aku tak gemuk pun. Oh jangan mengurat dia dah berpunya. Pemilik Ipad 2 tu.

Aku nak panggil gemuk. Siapa nak jadi gemuk aku? Korang ada panggilan best tak? Panggilan manja mintak penampar ni memang best. Aku suka. 

Wei si gemok! Gemuk makan jom. Gemuk ni degil sangat. 

Haha sweet okey panggil gemuk. Lalala jadi jangan malu kalau orang panggil korang gemuk=P

ps: Autopublish lagi. 

11 comments:

aamalinaazman said...

hahah..
owang pangey akak tomato!

[sutera kasih] said...

gemok itu comel hehe

amni azmira said...

sya pggil adek sya gemuk..faktanya dia mmg gemuk..hee

Muslimah Optimis said...

hahahhahaha.. kena tag kirin dan ina ni..kih4... mesti masa ni masih otw nak balik umah kan

Unknown said...

hahaha..
kdg2 ad org x ska kne pgl gumuk..
tp mmg comel pn kalo pgl org gumuk..

K said...

saya keding, haha XD

p/s : huhu T.T

Cik Pulau said...

orang panggil ai bekeng yu.. huhuhu

Halimatun Sa'adiah said...

panggilan manje..ok jgak tu...

Naniey TJ said...

pah, abis aq d kategori mne??? nme mnje ea? oh....t'hru suda

daiaziz said...

ala....jgn la pgl gehmok..sentap kite...hahaha tapi gmuk tu chomel kot..;p

fRaMe+LenSeS said...

saya slim dan comeill

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers