CORETAN TERBARU NADH

Apabila ditanya tentang kahwin

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku macam biasa topik fav ni. Haha tak adalah. Ni macam entry kak Mas. Dia kata dia dah terbiasa minta kebenaran bila nak keluar. Aku memang spesis malas nak mintak izin. Rasa leceh.

Tapi sekarang dah selalu bagitau. Kalau dulu pergi sana sini dah balik baru bagitau. Nak kata terkongkong tak jugak. Masalah jiwa yang malas nak mintak izin.Chat dengan seorang blogger. Aku pun kata macam ni.

"Sampai matilah tak boleh keluar dengan lelaki. Dengan perempuan pun susah,"

"Dah kahwin nanti boleh. Tapi bawak suami sekali," Dia balas.

Aku dah ketawa guling-guling. Muka aku je kahwin. Aku je kahwin. Suruh aku kahwin cepat ke apa? Haha tapi dia nak kenalkan aku dengan orang. Aku malu. Macam teruk sangat je. Tak nak jadi macam 3,2,1 Cinta tu.

Tak sanggup. Haha kesimpulan aku percaya jodoh. Kalau aku kahwin aku akan jemput korang. Kalau tak kahwin kita bergathering sesama je. Apa susah? Siapa jeles aku tengah jumpa blogger lain kat kl? Sila jeles!

ps:Entry autopublish. Tak nak anak murid rindu. Wajib komen ye=P

6 comments:

sergeant keroro said...

hahaha, suka buat orang jeles :P

p/s : jeles lagi

aimie amalina said...

ye!
betol!
tapi jeles gak..hahahahha =p

JIJI YU said...

sape la nak jeles ngn ko

H.J said...

biar aku je komen entry autopublish ni..haha

Cik Kamoo said...

kahwin...sampai tepat masanya...tepat orangnya ... dua hati akan jadi satu!!

Percaya dengan ketentuan Tuhan ...

shiema sufian said...

jemput shiema jugak. jangan tak jemput taw :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers