CORETAN TERBARU NADH

Lintas langsung dari Sedenak

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Alhamdulillah. Sampai jugak kaki aku ke rumah bersejarah ni. Macam-macam ada tau. Hari ni dalam sejarah aku drive sejauh ni. Kira cabaran bagi akulah. Selalu teringin nak drive sorang jauh.

Kira aku dah melepasi satu aras lagi. Kajang ke Johor. Terbaiklah. Jalan lurus je. Tu cepat sampai tu. Sampai ada orang terkejut sebab sampai awal sangat. Tak penat pun. Cuma kejap-kejap mengantuk. Semalam tidur lewat sangat.

Hah siapa punya kerja? Haha tett. Dah kenyang makan kat rumah ni. Ada kek, ada tartlet buah-buahan, ayam masak cili padi bersama nenas, daging paprik yang pedas dan udang nestum yang lazat. Sedap sangat okey. Er masih terkejut jumpa otai ni.

Kang aku sambung cerita lagi. Babai! Sila jeles=P

2 comments:

K said...

erk!

p/s : takmo jeles, wekkk :P

ZianaRazali said...

sedap2nya makanan..:)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers