CORETAN TERBARU NADH

Aku sayang dia tapi dia dah berpunya

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Entry pagi hening tak menahan tajuknya. Aku dah jadi macam doc love pulak. Bukan. Tak mahu. Cuma sebab ada yang search keyword ni buat aku ada idea update. Haha gila update sungguh. Korang kalau tak sempat baca jenguk like page aku tu. Semua ada.

Erm apa yang aku nak tulis ye? Senang sangat. Jangan meminta pada yang tak sudi. Kalau korang sayangkan dia doakanlah yang terbaik untuk dia. Kita manusia biasa. Kalau ada kuasa luar biasa pun takkan mampu mengubah hakikat itu.

Jangan pulak nak rosakkan hubungan orang. Lagi-lagi dia dah mendirikan rumahtangga. Kalau betul awak sayang lepaskan dia. Jangan belenggu hati awak tu dengan rasa awak. Tu namanya pentingkan diri. Kita kalau cintakan dia mesti nak dia bahagia.

Tapi kalau dengan orang tu dia bahagia patut ke kita kacau kebahagiaan dia? But selagi dia belum kahwin korang berusahalah pikat hati dia. Kalau tak berjaya sila berputus asa. Doa usaha dan tawakal. Ni tak doa. Usaha jalan salah dan paksa-paksa jugak orang terima kita.

Tak elok macam tu. Kalau aku pun aku akan buat benda sama. Aku akan berkawan seperti biasa. Kenalah terima hakikat yang dia bukan milik kita walaupun hati tercalar macam mana pun. Sekian dari dr love. Haha gedik!

Ps: Aku kat luar. Dobi ke shopping? Dua-dua sekali. Nak skodeng aku? Jom cari kat Mahkota Parade, JJ, Dataran Pahlawan Melaka=P

4 comments:

Anonymous said...

sweet one entry :)

Falling . said...

like dis...!!!!!!!!!!!!!

NNisa said...

betul2. doa jela yg terbaik en. :)

K said...

bila orang dah balik baru dia nak keluar gi jalan-jalan, huhu T.T

p/s : nak lawan dr love alien eh? :P

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers