CORETAN TERBARU NADH

Sayangku

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku nak bercerita pasal sayang aku. Dia ni ibarat nyawa untuk aku. Lagi-lagi masa assignment atau buat worksheet untuk bebudak. Haha

Korang dapat agak kan apa?

Inilah sayangku
Tapi aku ada masalah dengan dia. Sebab notebook kecik ni tak ada softwarenya. Nak install tak ada tempat cd. Jadi kenalah download. Masalahnya internet super duper lambat. Tunggu dari tadi tak keluar jugak.

Sayang, jaga diri tau. Nanti ai gunakan yu balik. Sayang dia. Plus anak-anak dia jugak. Anak-anak dia ialah external ink. Haha merepek sungguh. Printer dan guru pelatih tak dapat dipisahkan okey.=)

2 comments:

aamalinaazman said...

hehhe
okeh
cam dah tawu tajuk next novel..hehehe=p

K said...

sayang sayang, haha XD

p/s : banyak nya update =,=

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers