CORETAN TERBARU NADH

Bila aku panggil blogger otai PAPA

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Wahaha aku rasa aku sawan. Entah mimpi apa panggil dua sifu ni papa. Papa Ben dan Papa MG. Mat Gebu. Ni gara-gara Jiji yang sibuk panggil MG papa. Jeles I yu. Jadi aku dengan Sunah panggil Papa Ben. Kira kami adik beradik. Papa MG ayah angkat.

Nak jugak tu. Jiji belum online. Kalau dia nampak habislah aku. Mesti dia jeles. Haha kena baik-baik dengan papa MG sebab dia pandai masak. Kalau papa Ben alamatnya meggi jelah. Haha maaf papa Ben gurau je.

Tapi diorang ni sporting. Layankan je blogger muda macam kitorang. Haha mesti pening je tengok kami. Tapi ada sesuatu yang buat aku berfikir hari ni. Pasal adik beradik aku satu-satunya. Siapa? Yang panggil papa Ben. Ya Sunah. Dia macam ada masalah je. Hope baik-baik je okey. Risau pulak dalam bergembira. 

ps: Papa MG dah pergi dapur kot. Masakkan untuk aku yang lapar ni. Haha Morning All!

6 comments:

JIJI YU said...

engko tu anak terbuang weyh..nak papa angkat konon ceyt..

Mat Gebu said...

Amboihhhhh....hahahaha..

Sis-Lin said...

ramai betuk anag angkat MG dan BA nie..heheheh

Sis nak jd Mak angkat MG dan BA plk..kakakakakah

Alin Hassan said...

keh keh papa beben ngan papa MG nak ngaku ko anak tak? ehehehe gurau2 jek :p

Kalamhati said...

dah bertambah anak angkat papa Beben ngan Papa MG ni..hehe

Anonymous said...

Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article. I will be sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for the post. I'll definitely return.

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers