CORETAN TERBARU NADH

Susahnya nak terang pasal dunia blog kat mereka!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Penat nak bagi orang faham pasal blog dan blogger. Sampai satu masa aku rasa aku nak stop semua ni. Aku malas dengar orang cakap-cakap pasal dunia blog penipu. Dunia blog palsu semata. Bahaya kenal orang melalui alam maya.

Kes tipu, diperdaya semualah tuju kat dunia maya ni. Aku penat. Penat bila orang tak pernah faham minat aku. Susah nak terang bahawa kawan-kawan blogger adalah kawan aku. Sama macam dunia luar jugak. Apa yang bahaya? 

Korang nak kenal melalui ni je? Tak bertemu langsung? Korang nak ke dicop penipu. Kes rogol, culik, bunuh semua tertumpu kat dunia maya je ke? Sudahlah prejudis korang tu. Aku pelik. Kenapa suka sangat agungkan orang kat luar sedangkan hati dia pun kita tak tahu.

Aku penat nak terangkan betapa berharganya blog untuk aku. Blogger ialah aku. Kenapa nak kata blogger merbahaya. Jangan percaya blogger. Aku nak jerit je sekarang ni. Blog dunia aku. Dan aku benci bila orang mengata dunia aku sendiri.

Ps: Emosi lebih kan? Kawan-kawan mungkin tak dapat jumpa lagi. Sorry, aku penat dengan karenah manusia!

15 comments:

aamalinaazman said...

manusia x kan penah puas mis ran~ biarlah deme dgn dunia labu mereke yang membendi blogger tu eyh..~ t.c!

Muhamad Zulazwan Bin Chukop said...

tambah kwn alam maya..best..tp kne brjaga2 gak...jgn mudah percaya dgn org..ambil lgkah berhati2 tak salah kn...

Unknown said...

nak jumpe aku kewww

K said...

biarkan jek. jangan dilayan, nanti makin merana :P

p/s : orang ajak keluar taknak XD

mas saari said...

hanya blogger memahami blogger!

cik nisa said...

hanya blogger y memahami sesama blogger .

Fasihah Supian said...

setuju dgn cik nisa...!

Sis Lin said...

Jadi blogger pun salah ke? apa la mereka ni, tu semua akal pendek!

Dari seorg blogger le sis jd kenal IT dan juga kenal ramai kawan2 yg sehingga kini jd BFF, semuanya dr dunia blogger...
alhamdulilah....

Cik Pulau said...

selain daripada kita... dah nama orang lain..
bila orang lain..
maka, macam2 jenis..
hati pun kita xtau..
luar ke dalam ke..
sama je,..
yang penting kita pndai pilih kawan..hehhe

LuN@_aiDi said...

saya setuju ngan @ mas shari, hanye blogger yg paham blogger!
Jom singgah Blog!!

kehidupan said...

tambah kawan kira perkara ok wat...tp, pndai2 la jaga diri

Abszeen Picco said...

nice blog post.

*visit me back(optional):
http://abszeen.blogspot.com

aeinio said...

mmg payah...

Sunah Sakura said...

iffah... i baru baca... kesiannya u... :(

fRaMe+LenSeS said...

sedih. T.T
kesian dekat jiran Nadh ni..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers