CORETAN TERBARU NADH

Maafkan aku!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Maafkan aku!

Maafkan aku!

Maafkan aku!

Maafkan aku!

Maafkan aku!

Maafkan aku!

Maafkan aku!

Maafkan aku sebab membiarkan kamu menyepi. Bukan maksud aku nak buat macam tu. Cuma di hati aku ada yang lebih penting dari kamu. Aku bukan berniat nak menduakan kamu. Jauh sekali. Tapi apakan daya. Kalaulah hati aku boleh terbelah dua. Akanku beri separuh lagi untukmu.

Oh my blog. Wah serius rindu nak update sepuluh entri sehari. Tapi aku makin sibuk dengan tuntutan duniawi. Aku kena buat. Itu semua tanggungjawab aku. Aku menyibukkan diri kerana aku terpaksa. Kalau ikut hati nak je 24 jam dengan blog.

Aku nak minta maaf dengan yang membaca blog aku. Sebab aku tak sambung cerita kat tepi ni. Ada orang dah mintak banyak kali. Sebab nak sambungan cerita-cerita tepi ni. Aku kesuntukan masa. Banyak kerja. Pulak sekarang tak sihat. Batuk rasa macam nak tercabut kerongkong.

Hidung merah macam badut dah. Tekak perit jangan cakaplah. Risau demam je ni. Harap hujung minggu aku boleh menyambung cerita-cerita yang ada. Aku Dia dan Paparazzi, Cintakah ini, Cinta dalam Hati dan Ku rasakan sesuatu.

ps: Pening buat rancangan mengajar. Sebulan lagi. Sabarlah wahai hati T_____T

8 comments:

Sunah Sakura said...

rindunya nak baca ADP...

~Kirin Selama Perak~ said...

oiit busuk !
wat la novel ttg aku lak.
kekekeek~~
:)

suhaili sarif said...

betul betul
buat novel psl akk gaks..heee

alinac lover said...

wah..busy nyer ye

~..Lesung Batu..~ said...

rindu jugakk....semoga cepat sembuhh!pastu leh sambung wat cite balik...

sifu im said...

aku sebagai pembaca mu, klu x maafkn ko cmne??nk mintak maaf tunggu raye la..haha

sergeant keroro said...

hehe, cepat sambung XD

p/s : selesaikan mana yang penting dulu ye :)

cik pulau said...

jaga kesihatan dulu.
nnti2 sambung la..
waiting~~ ^^,

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers