CORETAN TERBARU NADH

Sejuk perut mak weh

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Haha nilah anak buah aku. Si Aisyah Safiyya. Bukan muka dia yang aku nak share. Aku nak cakap anak buah aku ni nak masuk 2 tahun. Tapi yang bestnya ada video. Video dia belajar bahasa arab. Aku tabik kat umi dan abi dia. Berjaya didik.

Aku pun bahasa arab fail lagi. Setakat ainun mata tu aku tahulah. Oh aku setaraf dengan anak buah aku. Si ecah dah boleh jadi ustazah bila besar nanti. Sejuk hati aku dengar dia pandai menyebut mata, telinga, kaki, perut. Walaupun pelat.

Tapi untuk umur setahun lebih kira bijaklah. Dah boleh sebut bahasa arab mudah. Aku tak sabar nak jumpa dia raya nanti. Berapa ramai keluarga beragama Islam menerapkan unsur islam ke dalam diri anak diorang? Berapa ramai pakaikan anak dia tudung sejak kecil lagi?

Sama-sama muhasabah. Harap aku pun ada anak macam ecah gemok ni=P Klik Video kalau nak tengok ecah berbahasa arab. Kalau tak dapat view jangan marah. Abang ipar aku punya FB ni.

5 comments:

Eera Shera said...

pandainye bdk comel ni..

bagus mak ayah dia didik dia..

Anonymous said...

Fuh bagus oh pandai cakap arab kecik2, saya pun tak pandai... :(

Rawkzell said...

hebat :)

Cik Pulau said...

mardhiah anak buah ai tak pandai bahasa arab,
tapi kalau nasyid.
satu lagu boleh habes..
haha

K said...

huhu, pandai tol budak-budak sekarang.

p/s : nape comel sangat ni? miss ran mesti kalah ni :P

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers