CORETAN TERBARU NADH

Pelangi bisu

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Hari ini ku lihat pelangi
Membisu tak seperti selalu
gusar di dadaku memikirkan
lemah jasadku mengenang

pelangi itu masih bisu
diam tak berkutik
aku risau berganda
risau tak berkesudahan

pelangi itu masih begitu
sepi tanpa kata
diam tanpa bicara
aku makin rungsing

pelangi itu bisu
bisu dari kata
bisu dari rasa
bisu segalanya

namun aku pasti 
pelangi akan bersinar
seindah sang suria
suatu hari pasti

6 comments:

aamalinaazman said...

=)

mungkin diamnya, memberi masa utntuk dirinya dinikmati bersama,
pelangi x pernah menghampakan tiap mata yang melihat..
pelangi pasti menyinar kembali..

~ eh..tersambung..kikiki =p

Unknown said...

pelangi akan hilang jugak

Elly Jade said...

pelangi...
jangan diam membatu
mainkanlah warna-warnamu
ku perlukan mereka
untuk mewarnai hari-hariku

pelangi
sepimu,menggusarkanku...
ku tidak berdaya...
tuk membuatkan kau berbicara

pelangi
andai sepimu,menenangkanmu...
sepilah!!
namun,kembali segera...
berjanjilah padaku

K said...

pelangi akan bersinar kembali, dengan bantuan ufo alien :P

p/s : syahdu jek mood harini

Sunah Sakura said...

pelangi itu akan datang bila hujan telah berhenti..

Cik Pulau said...

pelangi datang dan pergi..
hargailah pelangi sementara ia masih kelihatan di depan mata.

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers