CORETAN TERBARU NADH

Selamatlah korang

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Selamatlah korang ye. Aku doakan semua baik-baik saja. Jangan ada pulak gastrik seminggu. Kesian perut.

Haha okey serius ni. Selamat berpuasa kepada semua blogger dan pembaca yang beragama Islam. Yang mana merokok ambillah peluang ni untuk berhenti okey?

Sungguh annoy bila nampak lelaki merokok tak kira masa. Tak sakit ke paru-paru hang? Dahlah hentikan je okey.

Semoga korang dapat beribadah untuk bulan keberkatan ni. Jangan buat pasal. Aku malas nak dengar kes-kes tak baik. Pergi terawih kalau berkesempatan. Jangan lepaskan pahala berganda-ganda. Turut mengingatkan diri sendiri yang memang malas.

Haha aku pun nak ambil peluang ni nak mintak maaf kalau ada terkasar bahasa sepanjang aku hidup ni. Eceh bukan kita tahu kan ajal maut. Harap ini bukan ramadhan terakhir untuk kita. Amin=)

Jom kumpul pahala banyak-banyak!

1 comment:

sergeant keroro said...

jom jom!

p/s : selamat berpuasa :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers