CORETAN TERBARU NADH

Tribute to trio

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku tetiba sentap. Tersedak? Entah perkataan apa yang aku nak cakapkan kepada 3 blogger yang bikin aku shy shy cat. Walaupun 3 aku tetap suka. Seronok okey. Korang pun akan suka bila baca blog diorang ni.

Dua perempuan seorang lelaki. Kata-kata yang paling ikhlas yang aku boleh bagitau kat diorang ialah terima kasih banyak-banyak. Aku tahu korang baca ni. Aku tahu. Sebab tu aku buat entry ni untuk dedicate khas untuk korang.

Tepukan gemuruh sekarang!

Ila the blogger! Yeah tepuk weh. Aku terus follow dia. Bukan sebab kesian ke apa. Sebab suka! Dia suka blog aku sebab cerpen. Tapi jangan mengharap sangat. Aku bukan berbakat mana pun. Tu pun kena paksa karang dengan budak alien. Kalau tak memang makin malas je nak buat cerpen, cerpen bersiri dan novelog.

MissRed. Dia pun. Aku join segmen sebelum ni. Tetiba dia tinggalkan komen. Aku pun buat bodoh je. Sekali dia hantarkan link kat komen. Ni gara-gara papa Ben turun padang sound manja kat aku. Tu aku malas nak join segmen kedua. Padahal dah malu. Dia bagitau aku dia senaraikan aku kat top 3.

Kembang okey. Janganlah tertipu pada pandangan pertama. Blog merepek je ni. Serius menyampah je bila baca balik entry sendiri. Rasa gebang sangat=P Padahal realiti aku pemalu orangnya.

Salim! Dia ni memang aku dah follow lama. Tu dia tak tinggalkan link pun aku tahu dia senaraikan blog aku. Aku menggedik bukak blog dia tadi. Dan terperasan sesuatu. Eh blog aku tu. Yang penting dia adalah silent reader aku. Aku pun silent reader jugak. Sebab jarang sangat tinggalkan komen kat blog dia.

Korang terima kasih banyak-banyak. Aku hargai semua sekali. Sayang korang ketat-ketat sampai lemas. Untuk para pembaca, aku tahu ramai orang suka jadi silent reader. Tak apa aku hargai jugak. Janji ada orang baca. Tak adalah aku sedih taip sendiri baca pun sendiri. TERIMA KASIH!

PS: Tak lupa yang letak link blog aku kat bloglist korang tanpa dipaksa. Terima kasih weh. Tangisan menandakan banjir akan melanda=P

4 comments:

Sunah Sakura said...

nape aku rasa perasan lak ni?

Fasihah Supian said...

waaa baru nak online, xjoin segmen kali niee

K said...

kak sunah, kita dah tadi. haha :P

p/s : miss ran keluar date, woot woot XD

Cik Pulau said...

betol ke yu ni pemalu??
tertanya-tanya..
hahaha.

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers