CORETAN TERBARU NADH

Maaf aku perasan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Maaf beribu kali maaf. Aku memang jenis suka perasan. Bila korang buat yang luar biasa automatik aku akan perasan. Bukan sengaja tapi itu kenyataan. Jika cik pulau seorang yang suka ketawa dan akulah orang yang perasan.

Jadi aku nak bagi amaran siap-siap jangan bagi aku perasan. Kalau aku dah perasan payah korang nanti. Ni aku nak tanya ada ke orang macam aku? Yang sikit-sikit nak perasan. Sikit-sikit nak syok sendiri. Angkat tangan? Haha.

Ni pasal nama netbook baru dan passwordnya. Aku dah nekad tak nak guna nama sesiapa. Kang ada yang kata aku perasan. Aku malas nak jadi perasan. Aku nak buat biasa je. Seksa bila kita syok sendiri. Orang tak ada apa kita yang lebih.

Orang tak marah kita yang rasa dia marah. Orang tak suka kita yang beria memikir. Sudah! Hentikan semua perasan tu. Lupakan. Hari ni start buku baru. Jadi nama nertbook pun dah baru. Namanya MissRan. Comel kan? Macam tuannya nama. Cukuplah. Password? Syyyh rahsialah beb.

Kesimpulan jangan buat apa-apa yang bisa mendatangkan perasan di kalangan wanita khususnya aku. Haha masaklah korang nak jaga orang suka perasan. Awek korang macam aku tak? Haha=P

8 comments:

Sis-Lin said...

hahahaha...kita suka owang yg perasan,..sama mcm kita laaaa...hehehehehhehe

Jer ... said...

haaa ? perasan ke perasaan ? :)

aimie amalina said...

waa..dh lame x jengah sini! heeee..aiyakkk..cek merah name baru..

JIJI YU said...

aku dah tau dah nak beli netbook pe..eheh sony vaio

Cik NY said...

tu bukan perasan tp berangan.... ye ke ? ( memandai je lari tajuk )..
bg je name y kte suke.... biar org kate ape...... y penting bahagia....

jom layan new entry....
http://jalinankasihkita.blogspot.com/2011/07/adakah-kau-lupa-wahai-umat-islam.html

Diana @ bilakukatacinta said...

dear, akak lagi seorang yang suke perasan dan syok sendiri.ahaha..samelah kite

mas saari said...

perasan sikit2 takpe kot? hehehehehe

sergeant keroro said...

hehe, takpe lah perasan tu.

p/s : mane tahu betul, bukan perasan. keh3

p/s : suka hati jek nak perasan, haha XD

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers