CORETAN TERBARU NADH

Akhirnya ku temu jawapan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku tersenyum lagi ni. Semua terbaik. Tak sabar nak jumpa kawan blogger. Er korang suka tak aku join ni? Boleh jumpa jiran, Sunah.

Esaited pulak. Tunggu persetujuan ibu dulu. Sekali dia kata "Pergilah..." Tu je? Jadi aku anggap je dia setuju. Pergi KL beramai-ramai tak apa kot. Tak bahaya kan?

Sayang ibu lebih. Janji jaga diri. Wahaha padahal dah sampai genting. Tapi biasalah mak mana tak sayang anak kan.

Ayat ibu senang je, bila dah jadi mak nanti baru tahu apa perasaan ibu. Aku senyum. Tak sabar jadi mak wakaka.

Kawan aku pulak kata bukan sennag nak jaga anak dara. Susah. Kau kena faham mak kau. Aku senyap.

Sekarang masih tersenyum. Alien tengah jeles. Maaflah ye=P

5 comments:

Cik Pulau said...

bukan setakat alien..
yang duduk di pulau ni pun jeles jugak..huhuhu

aamalinaazman said...

waaa~ conok la die..jumpe kak sunah ke?
hee..kem clm kat die =)

K said...

cik pulau, gimme five. pasni kita majuk dengan dia nak?? haha

p/s : jeles menguasai diri

Rawkzell said...

sayang mama ? gud gud :)

Unknown said...

kes apa ni sbrnya? hehe xpaham ~_~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers