CORETAN TERBARU NADH

Bila semua baru

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku tahu semua orang sibuk berpuasa sempena nifsu syaaban.Baguslah tu. Tapi takkan nak puasa hari ni je? Takkan nak jadi baik hari ni je? Takkan nak buat segala pahala hari ni. Esok lusa kaulah kepala geng setan.

Bila buku baru semua senaraikan azam. Tapi berapa ramai yang mampu laksanakan semuanya? Jadi korang kena tetapkan hati. Jangan cakap je tapi buatnya tak.

Ingat orang yang kata dia nak berubah pada pada hari esok mati pada hari ini. Ajal maut di tangan Allah. Kalau kata dah dekat nak mato baru bertaubat cubalah try. Tengok-tengok tak sempat mengucap pun sebab dah terlenyek dengan bas. 

FIKIRKAN SEJENAK DI PAGI INI. Selamat berpuasa bagi yang puasa. Aku tak sempat niat semalam dah tertidur dulu=P

2 comments:

Cik Pulau said...

tak puasa jugak.. sebab.. sebab... sebab.. errr..takpelah..

buku amalan baru..ehhmm..

K said...

tak sempat gak, hehe :P

p/s : ngantok XD

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers