CORETAN TERBARU NADH

Unchained Melody

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku bukan nak mengimbau kenangan. Tapi masa sibuk belek seluar slack putih yang cantik tapi sayang takut tak muat sebab tak boleh try tadi. Tak ada fitting room. Takkan nak try di khalayak ramai? 

Dah jangan memikirkan hal itu. Tengok video ni. Cepat!
Lagu ni memang menyentuh jiwa. Mula aku tak sedar. Member aku tetiba cuit kata kau ingat tak lagu ni. Macam mana aku tak ingat pertama kali aku dengar di karok area bukit bintang 2 tahun lepas. Yang penting orang yang nyanyi. Hurm apa khabar dia sekarang eh?

ps: Ada ke orang nak nyanyikan untuk aku?=P

4 comments:

Ammar said...

Best lagu ni. SUka!!!

Niena Muhammad said...

lgu ni best :D

Cik Pulau said...

sape yg nyanyi tuh???
special eh? lalala~

K said...

hehe XD

p/s : meh nak nyanyi, konpem xleh tido seminggu, pekak telinga :P

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers