CORETAN TERBARU NADH

Menulis bila ada mood

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Serius. Aku memang suka ikut mood. Kalau mood nak menaip aku akan taip tanpa henti. Semuanya sebab semalam. Hati aku masih di sana. Wah diorang nak balik hari ni dah. Entah bila dapat jumpa, Sedih okey. Nak pergi jumpa diorang lagi boleh?

Aku tak ada mood nak menghadap blog. Mood nak jumpa diorang lagi. Serius rasa lain. Erm Sunah pun nak pergi TBS dah. Nak jumpa semua. Tak naklah jumpa satu-satu. Wah nangis sekarang boleh? 

Okey, tak nak jumpa jiran sebab errr. Malas cakap. Nanti jiran aku merajuk. Baru cakap nak tukar jiran terus sedih. Oh ye, yang semalam sorry sebab aku memang segan. Tak terkeluar suara. In fact realiti aku memang aku paling banyak cakap.

Biasalah segan. Haha serius penyegan. Aku tahu korang mesti tengah angguk punya. Haha nak cakap banyak kalau jumpa hari ni. Serius malu wakaka=P

6 comments:

deeya said...

haaa ! jumpe sape nie miss ran ? blogger yer . wah bestnyeer =)

Fasihah Supian said...

TBS?

K said...

malu la sangat, haha XD

p/s : huhu T.T

kiwi said...

rindu kawan2 masa belajar ..

mas saari said...

akak pulak bila sabtu ahad mesti susah nak cari mood utk menulis... selalu je takde idea!

aDisH.sHidA said...

iffah hehehhee.....akhirnya mood itu kembali

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers