CORETAN TERBARU NADH

Bahaya-bahaya

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku letih sangat dua hari ni. Dua hari tidur lewat gara-gara memikirkan kerja. Penat sangat. Mengantuk jangan cakaplah.

Memandu secara bahaya tadi. Aku terlelap banyak kali. Serius belum keluar ayer keroh dah menguap. Aku berhenti kat r & r Ayer Keroh. Tidur berapa minit entah. Drive lagi. Nilai ke Melaka jammed teruk. Adalah 10KM jauhnya. 

Tak tahulah. Nak kata accident aku tak perasan. Memang padat. Aku mengantuk lagi terus berhenti kat nilai. Kali ni lama sikit aku tidur. Takut jugak ada orang kacau aku tadi. Selamat tak ada apa.

Drive lagi. Patut aku gerak pukul 1 sampai 2 setengah. Ni sampai pukul 3 setengah.

Kesimpulan, tidur dulu sejam dua baru gerak balik. Serius bahaya. Aku pun takut je aku arwah dulu. Hurm bahaya-bahaya. Akak nak tidur kejap ye adik-adik=P

10 comments:

Izwa Kamaruddin said...

mmg bahaya!iisshh...

K said...

bahaya tol.

p/s : tidurlah, selamat bermimpi alien XD

deeya said...

memang bahaye . tidur yg cukup tu perlu klau nak jalan jauh . tengok ! sampai pun lambat jugak kan . len kali hati2 =)

BeloG MTT said...

Sangat bahaya dear !

Unknown said...

nilai melaka ek? jauh gk tu..

daiaziz said...

memang lah bahaya.baik tdo 3 hari.msti dah tak bhaya dh lps tu..;p

rosmina samin said...

bahaya2.... ;)

msredcheesecake said...

ran,
tau da kan bahaya drive nagntuk, buat gak.babab kang...

Ezad Skytech said...

kena la cukup tidur dulu sebelum drive g mane2...bahaya la nanti..

aamalinaazman said...

ya ampun..kok mis ran..rehat maw cokop ye!

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers