CORETAN TERBARU NADH

Aku tiada di sini

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Entry ni dibuat malam tadi. Aku tak ada kat sini bukan bererti aku mati dah. Tak tahu lah kalau ajal. Masa drive asyik ke lane lain je. Risau je. Amalan belum cukup lagi.

Kadang kita selalu leka. Lupa. Alpa. Yang kita hidup ni bukan untuk selamanya. Selalu tersyok sendiri. Yalah badan aku suka hatilah aku nak buat apa. Tapi lupa yang badan tu anugerah Allah bagi. Kalau Allah nak bebila je dia boleh ambil balik.

Nyawa pun bukan hak kita. Tapi yang merempit sana sini tak takut ke nyawa melayang? Tak sayang nyawa pun sayanglah keluarga anda. Kadang kita marah ibu ayah sampai tak bertegur. Tapi ingat tak kita takkan ada kalau ibu tak lahirkan.

Terima kasih ibu. Aku pulak rasa bersalah dengan ibu. Janji akan cepat balik dari KL. Oh ya, blog akan sepi sementara. Tuan blog bergembira di KL ketika ini=P
ps:Autopublish ye.

3 comments:

Fasihah Supian said...

jumpa kak sunah kan..kak su...waa bestlahh...

K said...

selamat bergembira. huhu

p/s : jeles

Unknown said...

ratu auto publish le engko.ehehe

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers