CORETAN TERBARU NADH

Kenapa add as friends?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku pelik. Adakah trend? Atau memang diorang suka add aku? Mentang mutual friends menimbun nak add. Dah tu semak dengan status syok sendiri. Aih tak faham aku.

Kawan blogger dalam FB tu dah banyak sangat sebenarnya. Ada 50 kot. Yang kenal bebetul 25 orang je kot. Macam nak unfriend. Tapi macam kejam pulak. Yalah FB tu bukan khas untuk blogger. Ingat nak buat FB lagi satu. 

Masalahnya page like sini. Kawan ramai sini. Share pun guna id ni. Tak tahulah macam mana ni. Pening fikir. Aku bukan tak nak approve tapi tak kenal. Bila mutual friends sampai 44 lah. Hairan jugak tu. Siapa suka sangat add aku ni?

Kat blog pun tak pernah nampak ID tu. Kalau kat group tak aktif langsung. Orang tak popular buat apa add. Mentang mutual friends blogger je add. Trend eh? Aku dah tak nak approve sesiapa yang aku tak kenal. FB kira hak peribadi. 

Sesiapa nak add tegur-tegurlah dulu. Ini tak main klik je. Entah siapa-siapa. Lepas tu buat hal sendiri. Haish semak-semak!

ps: Pening tengok home penuh manusia tak dikenali. Belum campur alien lagi=P

8 comments:

Jiejah Gorjes said...

buat 2 fb la yunk. 1 for personal 1 for blogger.

cek pun baru jer wat mcm tu.. :)

Sis Lin said...

dulu2 kan waktu mula2 bt FB cehhh semua add semua app..konon2 nk fren ramai..skliiiiiiii skrg ni kan, bila dh app x tegur..ramai yg sis delete! hahahaha...

lag 1 perangai..ntah salah apa kita ni kat diaorg, pastu main remove jek..pastu nk add balik, podahhhhhhh booo layannnnnnnn! dh untung dulu aku nk app kannnn huhuhuhuhu

sama ar..rasa mcm nk bt FB lg 1..huhuhu kannnnnn...

Shiema Sufian said...

shiema tak approve orang tak kenal :)

aamalinaazman said...

deme suke men klik2 kot..hehehe =p

K said...

haha, simpan jek. kumpul add fren :P

p/s : alien sorang jek XD

mas saari said...

bagi akak senang je, kalau tak kenal jangan add!

Diana @ BKKC said...

add yg dekat di hatiku jek...heeh

Sunah Sakura said...

tak yah approve kalo tak kenal

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers