CORETAN TERBARU NADH

Kenangan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kenapa orang suka pada kenangan?

Ada apa dengan kenangan?

Penting ke sebuah kenangan?

Walau apa pun persoalan tentang kenangan, aku masih lagi tersenyum dan menjawab dengan tenang.

"Kenangan itu sejarah. Walau kita hilang ingatan sekalipun kenangan itu takkan berubah. Betapa berharganya sebuah kenangan. Dengan kenangan kita teruskan hidup. Dengan kenangan kita bina hidup baru. Dengan kenangan kita bisa menjadi seorang yang lain. Semuanya hanya kerana sebuah kenangan,"

Kenangan dua hari di KL takkan aku lupakan sampai bila-bila. Sayang semua ketak-ketak. Hehe=)
ps: Otw Melaka. Doakan aku tak mengantuk!

8 comments:

Sunah Sakura said...

huuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....rinduuuuuuuuuuuuu!!!

Atiqah Sa'ahiry said...

kenangan yang tidak dapat dilupakan..ahhakx..

macam tajuk segmen..leh buat segmen je..ahhaa

aimie amalina said...

ayo!
kenangan mampu membuat terus hidup walau bukan milik die..heehe

aiyoooo~ akak ni suke mandu mase nantok....ish2...moge2 selamat ye =)

JIJI YU said...

ahaha..ape kenangan ko kat kl..setakat sesat tu normal le

sergeant keroro said...

lau ngantok tido, hehe

p/s : kenangan itu amat berharga :)

mas saari said...

kenangan itu suatu yg indah..
sukar dilupakan dan sukar disingkirkan dari kota fikiran!
kenangan mengajar kita bersifat lebih matang dan dari kenanganlah kita mencipta hari mendatang...

msredcheesecake said...

miss ran,
sedangkan kenangan pahit kita tak lupa inikan pula kenangan manis....save kat hard disc...

aDisH.sHidA said...

kenangan bersama mu................

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers