CORETAN TERBARU NADH

Selamat Hari Tua

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Er walaupun aku rasa dah buat ucapan panjang berjela untuk 2 orang sahabat ni. Tapi hari ni aku nak buat lagi. Dua sahabat maya yang telahpun aku jumpa. Dua-dua comel. Dua-dua perempuan.

Cik Pulau aka Azlini
Lini ni sangat suka gelak. Menceriakan hari aku masa tu. Dengan lambat pergi Gath yang pertama kali. Dengan dia tak ingat jalannya. Mujur ada Along Usop. Dialah tunjuk jalan. Azlini, lama tak chat kan? Yu ni selalu buat ai gelak. Nanti kita chat lagi okey. Sesi mari bergosip. Haha syyyhh rahsia kita dua je.

Selamat hari lahir. Jangan makan kek nanti gemuk. Haha terima kasih untuk perkenalan yang singkat tapi terbaik. =P

Sunah aka si berdebu
Erk debu-debua esok nak? Haha tak sabar nak pergi rumah yu. Serang makanan. Ai nak sahur tau. Haha okey selamat hari lahir untuk yu. Kali ke 20 tettt. Moga kahwin cepat. Habis belajar je terus kahwin. Jangan tangguh-tangguh. Kesian orang tu tunggu. Dah elok sangat tu. Ai restu. Haha

Semoga hidup akan lebih berseri menjelang umur yang tettt. Suka dapat kenal yu. Tak tipu punya. Si merah tak sabar nak jumpa si biru=)

PS: Tak tahu nak kata apa lagi. Haha

5 comments:

Sunah Sakura said...

UUUUUUUUUUUU!!! hahahah~ terima kasihhhh!!!

K said...

hepi bday, dah boleh kawen ni :P

p/s : nanti cikgu kena kawen jugak XD

aamalinaazman said...

hahha
tersenyum lebo la akak sunnah tu..hehehe

Cik Pulau said...

waahhh... terima kasih..
sory sebab ai memang fail bab jalan.. hahaha..

btw.. seronok gak dapat kenal dgn yu.. moga ada rezeki kita jumpa lg yer..

haah la.. dh lama tak bergosip.. lalala~

K O R I E said...

akak,kak sunah n cik pulau belajar sekali ke?

btw.. selamat hari lahir yea semua ^^

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers