CORETAN TERBARU NADH

Kreatif bersama Sergeant Keroro



ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Klik kat header alien pelik ni=P


GEMUK DAN PENDEK
"Kau boleh blahlah gemuk!" Pendek menangis sambil menjerit-jerit.

"Dek, kau satu-satunya buah hati aku. Kenapa kau macam ni?" Gemuk sayu. Dia masih mahu memujuk 
Pendek.

"Kau tak guna. Depan aku jangan tunjuk baiklah. Aku benci kau. Benci!" Pendek jerit sekuat hati. Gemuk terdiam. Dia pandang ke arah Pendek lama.

"Apa? Kenapa kau pandang aku macam tu laki tak guna?" 

"Siapa tak guna ni Dek? Apa aku dah buat kat kau?" Rayu Gemuk.

"Apa kau dah buat? Kau tanyalah si Alien apa yang kau dah buat," Gemuk terus tergelak.

"Apasal kau gelak? Bongok!" Pendek mula mengatur langkah.

"Dek, alien mana bagitau kau yang aku tak guna ni?" Gemuk berlari mendekatkan diri.

"Alien Keroro tulah. Siapa lagi?' Gemuk diam berfikir sejenak.

"Mana kau kenal dia?" Gemuk pelik.

"Mimpi aku malam tadi. Dia kata kau buaya darat. Dia hero. Dia nak selamatkan aku dari kau Mok," Pendek menceritakan mimpi semalam.

Gemuk ketawa berdekah-dekah. 'Perempuan ni mimpi pun percaya'

"Kau gelak lagi? Sawan ke apa?" Pendek bengang.

"Aku gelak sebab kau ni cute. Sebab tu aku sayang kau lebih," Gemok sengih. Pendek tesipu malu.

ps; Dengki mana-mana boleh timbul. Jadi hati-hati. Perempuan pulak mudah percaya. Asal orang cakap tu dia fikir yang tu. Padahal bukan betul pun. Kesimpulan joinlah segmen 'anak murid' aku ni. Walaupun mood ke laut, support bloggers=P

7 comments:

aamalinaazman said...

hhahahaha..ayat maneeh je kan..heee..suke2 cite nih!heheh
dah join gak!kiki

K said...

auw~~ sempat sweet yer :P

p/s : semoga mood kembali ok :)

NadiRah said...

hahaha...
perghh!!!!
keroro jadi hero tu...huhuhu


jom baca nih...


http://dirahpunyerblog.blogspot.com/2011/07/pencuci-muka-yang-sangat-effective.html

Tea Dno said...

huhu. cite best. cintancintun nih. :)

Cik Pulau said...

hahaha..
takleh blah kan mimpikan alien.. kikiki..

Ezad Skytech said...

jgn mimpi alien..bahaya tu...(^^,)

[sutera kasih] said...

hehe cian si mok..
manusia mudah percaya apa yg didengar & dilihat huhu

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers