CORETAN TERBARU NADH

Pst korang ada cerita ni

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Part 1:
Shahir terdiam. Pengakuan berani mati seorang perempuan membuatkan dia terkaku.

"Shahir, awak dengar tak apa yang saya cakap?" Adilla merenung lelaki di hadapannya. Perkenalan melalui laman sosial membawa mereka ke alam realiti.

"Ya, ya saya dengar. Erm awak serius?" Adilla tersenyum. Mengangguk perlahan.

"Serius ke?" Shahir tak berpuas hati.
Sambungan di sini.

Part 2:
"Morning Dilla.. "

"Morning.."

"Jom makan?". Pelawa Erika. Teman sepejabat Adilla tapi tiada berjawap pun dari Adilla.

"Hai, senyap sokmo sahabat aku seorang ni kenapa? Sindrom PMS ka apa ni? Pelik bebenor aku tengok engkau ni Dilla. Tak macam selalu.."

Sambungan di sini.

Ni sebenarnya hasil kolaborasi dengan jiran sepagar. Jiran kita dah berjiran berapa lama? Lupa. Haha Dia berbakat. Ramai suruh kami kolaborasi. Maka terhasillah cerpen bersiri. Aku tak tahu bila nak habis. Sebab Part 3 mungkin lambat publish. Busy. Jadi korang sila terhibur. Haha=)

8 comments:

aimie amalina said...

terbaaaaaaaeeeekkk!!!

sergeant keroro said...

memang terhibur :P

Sunah Sakura said...

wahhhhhhhhhhh...macam best! nanti i baca betul2!!

cik pulau said...

okeh..
da baca.^^,

Diana @ bilakukatacinta said...

rajin tul dia ni

suhaili sarif said...

alhamdulillah syukur
rasanya baru semalam kita sajes menyajes supaya korg berduet..hehe

korg memang hebak!!

fRaMe+LenSeS said...

sonok la depa.. ada pojek ng jiran depa.. :P

Gen2Merah said...

cayalah.. jalan cerita novel yang sungguh memukau.. saya suka baca... thanx ya
Salam ukhuwah kunjung mengunjung ya..
~Gen2Merah~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers