CORETAN TERBARU NADH

Sejuta penghargaan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Tengok awek dan jejaka di bawah. Tetiba rasa rindu. Haha
Cilok dari Sunah!
Masuk mood sekarang. Ni episod serius. Haha bukanlah. Aku nak buat entry special dan ada backlink. Haha semalam cerita perjalanan je. Mulakan dengan abang Long.


Tak apalah. Dia ni bagi kami makan kenduri. Sedap. Nak tambah segan. Terima kasih. Perut lapar pagi 23 julai terisi di bukit Cerakah.

Errr terima kasih bagi selit kat persona tu. Dapat jumpa lagi. Terima kasih ingat kita pernah jumpa ye. Haha kena ingat ni Miss Ran. Asyik salah je haha. 

Tak tahu nak kata apa. Tapi bila peluk yu rasa nak nangis. Oh my. Malu sudah. Entahlah. Terima kasih sudi datang KL. Sebab nak jumpa yu sanggup berperang kejap dengan ibu. Oh rasa bersalah dengan ibu kejap. Tapi yu memang baik, peramah, comel. Huarghh. Oh ya terima kasih keknya. Sedap.

Memang jumpa terus rasa lain. Tak sama dengan FB. Kak Shida baik sangat. Suka borak dengan akak. Rasa macam kenal bertahun-tahun. Macam kakak kepada semua. Memang bestlah kak. Ai like! Kak Shida sorry gurau-gurau je semalam. Oh ya selamat buat craft tau.

Kak Elly, kalau kak Elly tak angkut kitorang pergi Shah Alam memang tak tercapai hasrat nak jumpa yang lain. Yang rapat dan dekat di hati. Terima kasih banyak kak Elly. Semoga kita jumpa lagi. Boleh gosip-gosip kan?

Selama ni ingat sombong. Haha memang selalu diorang sebut tapi tak pernah bertegur kat Fb ke blog. Jumpa in person memang dia suka menyakat. Kesian ehem-ehem. Sabar jelah dik ye. Haha Kirin jangan lupa pesan aku semalam. Haha

Roommate sementara Along. Dia ni kelakar dan banyak cakap. Mujur dia ramah. Kalau tak aku jadi tunggul je bila bertiga. Pak Cik Biola ni belum pernah tengok pun blog dia, Tapi dia memang kelakar dan cepat ramah. Walaupun kejap je jumpa. Terima kasih datang jugak.

Along ni kena banyak terima kasih ni. Dua hari dia keluar KL dengan aku. Haha hari pertama aku paksa dia tunggu aku kat KTM. Haha saja ada orang nak saing. Sekali dengan Wan. Hari kedua aku paksa dia drive. Padahal dia mengantuk. Terima kasih along jadi driver yang best. Kalau tak memang tak sampai aku kat KL dua hari berturut-turut. Terima kasih along. Lain kali jadi driver lagi okey. Haha

Baru jumpa 23 julai tu. Tak pernah kenal pun sebelum ni. Tapi memang jumpa kejap je. Nanti jumpa lagi okey. 

Wah suara komersial. Pemandu pelancong kitorang. Paling banyak cakap dalam kereta. Ni pun jumpa sehari je. Tapi tak apa sebab dah makan kat UM. Sedap sangat. Licin kot. Terima kasih kak MO. Ada jodoh jumpa lagi ye.

Ina memang comel okey. Untunglah ehem tu. Haha Ina memang sweet. Dalam blog dengan in person sebijik. Tak ada apa yang pelik. Tapi Ina lupa bawak donut pelangi dia. Haha Ina nanti kita jumpa lagi okey. Terima kasih datang KL dari Penang.

Mamat ni macam mana tersesat sekali kat MID hari tu. Terus jadi geng. Diorang makan kat Popeye. Si Gajus ni asyik hulur sos je. Tak faham sungguh. Dah tu kata aku nurse sama macam dia. Layak ke aku jadi nurse? Aku jenis tak sabar.

Oh ya lupa taip seorang lagi insan paling banyak cakap.

Er dalam blog lain. Luar? Haha banyaknya jiran aku ni cakap. Pengsan. Seharian dengar asyik sakat Ina. Kesian Ina. Tapi memang dia paling bising. Sorry jiran. Haha tapi hari kedua dia jadi baik sikit., Jadi GPS, bising tapi tak adalah sampai nak tutup telinga. Kang dia buat muncung. Er susah nak terang. Tapi sungguh tak comel muka Nadh macam tu. Tak sangka boleh jumpa jiran. Sekali tak sangka jiran aku bising. Haha Nadh tak jadi kurangkan feed haha=P

ps: Izinkan aku tidur balik. Mengantuk hehe. Setelah dibahan habis-habisan di groupo FB br ngantuk.

12 comments:

AlongUsop said...

hahahah... along memang pantang nampak stering..

mmang nak drive jer rase..

Cik Pulau said...

Baca ni bikin hati ai sangat jelezz...
teramat..
bila boleh jumpa insan2 yg ai tak pernah jumpa ni..
sob sob sob..
arap2 one day impian tercapai..

Elly Jade said...

thanx utk kamu juga...nak nangis
weeeeeeeeeee
rindu adik sorg nie...muaaxxxxxxxxxx

Muslimah Optimis said...

cik pulau.. insyaAllah 1 find day ok...

wahhhhhhhhh.. dikatakan suara ai kormesial tu.. hihihi.. tapi dah lebih 5 orang kata macam tu.. so, kena terima hakikatlah ni ek?? hihihi...

thax sudi keluar dengan MO n sudi dengan MO cakap banyak..hihi

aamalinaazman said...

waaa..bes nyela deme ye..heheheh
=)


okeh2 tido2..heheh

p/s:hehe..btw kite bawu abis belajo takat dgeree ha..hihihi =p

aDisH.sHidA said...

kenapa kakakecik lain...tak sama dengan FB...uwaaaaaaaaaaa kenapa yer nak tau gak...alahai xde apa la iffah yang usik mengusik tu....

eh eh kamu suruh kak shida jadi ladies erk..hahaha....nanti akan cuba hehehee...

**CIK PULAU**
kita kan pernah jupe kamu nii


APA PUN BEST SANGAT2 KAN 2HARI BERSAMA

mas saari said...

seronoknya dapat jumpa kawan2 blogger...mesti meriah kan?

Sunah Sakura said...

:) tak perlu kata apa2...

~..Lesung Batu..~ said...

waaaaaaaaa~~~~~ sedih pulak baca..huhu dah rindu balik nak jumpa sume..=)best jumpa yuu~ lain dari kt fb n blog..hahahaah hari kedua baru nak banyak cakap kan..grrr =p nnt kita berdebu2 lagi ye..wakakaka =p

K said...

hehe, bangun2!!

p/s : best betul XD

fRaMe+LenSeS said...

waahhhh.. <-- tak dikenali. :P

~Kirin Selama Perak~ said...

aku ni pemalu..
bukan sombong..
wakakakakaka

p/s:Donut pelangi?wkakakakaka..*pengsan*

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers