CORETAN TERBARU NADH

Jahilnya!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

"Dah solat belum?" Si A bertanya.

"Nak solatlah ni," Si B pula.

Beberapa saat kemudian...

"Apahal minah ni solat salah kiblat?" Si A mengomel sendiri. Si B yang sedang solat tersedar terus betulkan arah kiblat.

"Alamak, aku nampak kau solat belah sini tadi," Si B berkata. Terus dia solat. Padahal dia dah tersalah kiblat. Itulah akibatnya lama tinggal solat.

PS: Kalau lama tinggal solat macam nilah. Kiblat pun lupa kat mana. Jahil maknanya tak tahu tentang sesuatu aka bodoh. Tadi aku masuk kelab Bahasa Malaysia kat sekolah=P

6 comments:

H.J said...

sama bodoh la tu??hehe

NNisa said...

oouuhhh.
macam tu cerita dia.
tapi si A ke B yg salah tu??
hehehe. :)

aimie amalina said...

ayoooo...~ BM best kan..heheh..nak jadi cegu gak..huuu

K O R I E said...

HUHU
LG satu bila dh tinggl solat susah nak khusyuk dah.

sergeant keroro said...

bangga la tu masuk kelab BM?? haha

p/s : lama tak meconteng sini :P

Sunah Sakura said...

erkk! teringat masa kat kuching.. salah kiblat gak..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers