CORETAN TERBARU NADH

Dari Dapur Seri Iman 52

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Hai selamat datang ke dapur aku. Setelah lama tak berasap. Akhirnya, aku buang tebiat masuk dapur buat lodeh. Korang tahu ke nak masak? Aku first time cuba. Jadi kot. Ikut resepi Papa MG. Tapi entah, sayur main letak je. Sebab sayur tak cukup. Tapi bila dah masuk periuk penuh jugak.

Resepi PCM kat sana. Aku tengok kejap terus lari ke dapur. Malas sungguh nak salin-salin. Penat je. Haha

Yang aku ubah hanyalah sayur dan kuantiti.

Yang lain aku main campak je. Nak makan dengan nasi impit. Wah sila jeles. Kamera tak ada jadi gambar pun tak ada.

Haha=P jemput makan roti canai kawan-kawan!

4 comments:

deeya said...

mujur ta de gambar . kalau tak , da meleleh air liur . ok sye pose arinie =)

AI said...

- xde gambar susah sikit nak caye...hahahaha

cik pulau said...

Errrr..

sergeant keroro said...

tak reti, haha XD

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers