CORETAN TERBARU NADH

Raih kepercayaan dari mu

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Susahkan bila orang tak percaya kat kita. Dalam segala jenis hubungan pun saling mempercayai tu paling utama. Kalau sibuk syak wasangka sampai bila-bila hati akan terluka dan luka dan luka lagi.

Asyik entry sedih je kalau korang perasan. Tak apalah. Tapi betul. Memang susah bila orang tak percaya. Apa yang kita nak buat? Biarkan orang tu tak percaya? Kalau sikit tak apa. Ni semua tahu yang dia tak percaya.

Aku penat berfikir. Seharian aku fikir. Kenyataan berani mati di sini jerawat sekali 3 tumbuh. Stress kot. Banyak jadi dalam dua hari ni. Soal percaya. Soal anak murid lagi. Soal blogger. Sampai aku rasa penat.

Penat nak raih kepercayaan orang. Penat nak bagi orang tahu isi hati kita. Apa minat kita. Apa aktiviti kita. Apa matlamat. Kenapa macam ni. Jangan asyik nak menuduh. Boleh jatuh hukum fitnah kalau benda tu tak betul.

Boleh aku menangis? Aku cuba tak nak beremosi. Tapi aku hanya perempuan biasa. Adakala tangisan menemani kehidupan. Jadi bagi aku percaya adalah penting dalam semua hubungan sesama manusia. Ingat, bahawa hati ni sudah terguris gara-gara sikap prejudismu=(

2 comments:

aamalinaazman said...

aitoo~ pliss jgn naikkan yg ke-4 eyh!

heee..chill ye..tamo sedih2..
koaaaaattttt!

Cik Pulau said...

sebelum kita raih kepercayaan org lain..
kita dulu kena percaya dgn diri sendiri..

yu kna tag join GA la.

http://islandgurlz88.blogspot.com/2011/07/mega-giveaway-by-yana-cik-putih.html

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers