CORETAN TERBARU NADH

PENDAPAT BLOGGER MENGENAI

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM



Santai Bersama BEN ASHAARI
klik untuk join
1Tube Home
Klik untuk tengok Vlog yang ada

Okeh puas tengok dah? Saja nak gabak-gabak. Supaya nampak. Pendapat aku? Vlog yang dah diterjah banyak. Interview RedMummy, Bro bennya vlog. Dua-dua banyak kali dah tengok. Yuyu punya dua-dua jugak. Ada blogger nisa kay tak silap, interview bebudak blogger lelaki. Bagi pendapat aku, kualiti memang baik. Laju je loading. Dah banyak improvement dari yang mula-mula aku tengok. Tapi ada something yang perlu diperbaiki. Iaitu bila loading dah ketengah. Kita nak play dari mula. Dia start loading balik. Itu je kelemahannya. Yang lain MANTOP! Sokong buatan MALAYSIA!!!

 Post by,
Miss Ran 

7 comments:

Turtleman said...

nice..singgah dari blog bro ben :)

ROI said...

review suda dbuat..jgn kecik ati atas sebarang kekurangan. jemput komen n follow! hehehe. nice to know u

Nizam said...

nizam dah review tau... :)

Unknown said...

@arekif tengs

@roroi mekasih2 t tgk

@nizam dah tgk..mmg ske pink nk wt cmne..kang kecikkan side bar..hehe

Lulu Caldina said...

suka juga join segmen En. Ben..Tapi yang ni tak berapa faham nak buat..huhu

Karen Monica said...

saya dah review blog awak...jangan lupa singgah yer...kalau ada yang terkurang...maaf di pinta :)

Unknown said...

tak fhm? em die suh wat pastu review blog y juin..tu je..tp tk smpt buat

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers