CORETAN TERBARU NADH

Segmen : Pendapat aku mengenai BEN ASHAARI

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
image
Okeh cepat klik sebelum tengah malam ni
Kenapa aku suka? Sebab tempat ni mengumpulkan banyak blogger dari seluruh negara tanpa mengenal otai ke newbie. Seronok mengikuti geng ni. Sebab dapat ramai kenalan baru=P
Aku suka sebab banyak vlog yang menarik untuk diterjah. 1TUBE ni membolehkan para blogger meluahkan bakat melalui pertuturan sekaligus memberikan promosi yang memberi impak kepada pendengar dan penonton clog itu sendiri.
Satu blog yang wajib aku ikuti. Tak kiralah tajuknya tak menarik minat pun. Sebab setiap entry bro ada terselit unsur nasihat. Beliau tak sombong. Itu yang penting. Selalu beliau berpesan agar jika sudah maju jangan kedekut memajukan orang lain bersama-sama.
Vlog pertama agak serius. Mungkin bro masih malu-malu nak menampilkan diri dia. Hehe Tapi banyak nasihat yang diberikan. Bukan sahaja dalam dunia blogging malah dalam dunia realiti. Contoh, ada baiknya pergi GYM dari melepak tak tentu. Atleast awek tengok badan ketak-ketak cair. Hehe

Vlog kedua agak santai. Bro Ben tetap tak lupa nak beri nasihat. Aku boleh kira dia macam abang mithalilah. Ada je input yang dia nak kongsikan. Tapi vlog kedua ni dia menampilkan ramai blogger selain Bro sendiri. Antaranya Aiman, Nisa Kay, Faizal Fredley, Yuyu Zulaikha. Memang benar orang kata Bro tak kedekut ilmu. Kalau dapat makanan akan dikongsikan dengan orang lain. Ni bukan sesi bodek ye. Sekian=)
 Post by,
Miss Ran 

9 comments:

iqin said...

hahaha,,

:)


www.storymoryiqin.blogspot.com

Miss Ran said...

motif glk?

iqin said...

sbb akak pandai buat benda ni..

:)

apisv2 said...

salam,
mengunjungi dan membaca
pendapat2 kwn2 blog:)
pendapat apisv2

Miss Ran said...

adek2=P

Miss Ran said...

apisz wslm
baik nnti akak dtg tgk2 k

mas.saari said...

singgah utk baca pendapat korang tentang BA...

setuju dengan pendapat awk..

Miss Ran said...

kalau stuju wat tgn cm USOP HntuK.Limah Blik Rumah

Miss Ran said...

kalau stuju wat tgn cm USOP HntuK.Limah Blik Rumah

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers