CORETAN TERBARU NADH

Penantian amat membosankan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Memang bosan. Berpuluh gambar aku tangkap. Tapi yang lain tak upload. Censored! Bosan tunggu driver. Dia janji hantar sampai UKM. Jadi jimat duit tambang.
Kegedikan!
Erk banyak beg?
Tapi sampai UKM kena naik train. Pasal mak ayah malas ambil. Dah dekat sangatlah! Grrr. Aku pergilah naik train KTM tu. Lama kot tinggalkan. Sampai tak tahu mana satu ke rawang mana satu ke seremban. Makcik tu tanya boleh aku pergi cek map lagi. Er betul kot makcik.

First time naik gerabak wanita sahaja. Errr apakah? Sempit gila. Sama je rasa tak selamat. Haha beg dalah banyak. Sabo jela. Erk entry ni lama terpendam=) Lupa nak publish!
 Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers