CORETAN TERBARU NADH

Okey aku terharu!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Sedang mengodek si peminat sakura punya belog. Aku nampak sesuatu. Erk kalah jiran dia okey. Nampak sangat jiran jarang komen. Tapi diorang ada medium lain untuk berhubung. Apa? Adalah!
Aku nangis!
Aku terharu. Ni siap nangis. Cuba tengok gambar atas betul-betul. Nampak sangat aku rajin=P
Klik header cun ini!
PS: Sunah untunglah sebab dalam hati  Si Dia ada taman sakura=)
 Post by,
Miss Ran 

2 comments:

Cik Pulau said...

errr.. awatla tacing macing pulak ni miss ran. lalala~

Sunah Sakura said...

wahahahaha~ syabas!!!!

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers