CORETAN TERBARU NADH

Hazama | Seperti kujangka

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku punya family wajib layan AF. Nak tak nak aku terpaksa mendengar sekali. Tapi memang dah agak sangat Hazama menang. Cuma Fina memang terkejut jugaklah. Kenapa eh?

Tapi ayah aku tak suka Lena sebab kata macam Ella. Dia tak sedar ke anak dia ni Ella jugak. Wakaka agak perasan. Biarlah siapa nak puji kita kan?

Yang penting apa yang korang kena tahu pasal Hazama, dia ni jatuh tetap bangun. Berkali-kali. Dulu masuk AF tak ada yang nampak dia. Oh masa MEET UNCLE HUSSEIN tu semua kondem dia. Kata tak boleh lawan Lan the typewriter.

Tengok sekarang? Siapa yang dijulang? Manusia memang macam lalang. Bila orang tu kerdil pijak-pijak je. Bila orang tu dah gah. Baru celik mata dan kata KOWTIM.

Serius pergi tengok cermin dan korang tengok itulah perangai manusia sekarang. Tapi ingat jadi Hazama. Gagal sekali bukan selamanya gagal. Aku tak suka Hazama dari dulu lagi. Sekarang aku tahu dia juara. Dan aku tetap tak kisah.

Sebab? Keluar dari AF tak tahu apakah kerjaya dia konsisten? Perangai dia? Kita tengok sesama. Nama pun artis kan? =)

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers