CORETAN TERBARU NADH

Aku tak layak

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Terkejut aku baca komen yang ni hari tu.


knape ek.. klu membaca dr skrin pc ni.. xkesah la ape.. rencana ke, berita ke, mitos ke..mata akan rasa bepinau.. tp bila bawa awak punya cerpen ok jer.. :)
i like ur cerpen.. hikhikhik..membuatkan hari bekerja ku xbosan.

Lepas tu aku dikejutkan lagi dengan komen yang ni pulak.


salam,
mimi dah lama tak layan novel or cerpen, tapi sejak folow blog ni,hati rasa seronok je...kalau sedih ke gembira ke bengang,mesti baca blog mrs ran untuk stabilkn emosi...terima kasih byk2....hobi lama dah kembali....hehehe ;)

Apa perasaan aku baca? Mestilah seronok. Ada jugak yang sudi baca entry aku ni. Tak layak dipuji sebenarnya. Aku pun bukan nak membangga diri. Cuma aku suka. Salah ke? Korang kena tahu aku memang suka karang cerita.

Bila orang komen membina macam ni aku rasa gian nak menulis. Cuti pun dua hari. Kalau ada idea aku sambung cerita tak pun aku buat cerita baru lagi. Terima kasih readers. Sayang korang lebih. Makin aku sayang tinggalkan dunia blog ni.

ps: Tahu ke komen ni kat entry mana? Siapa dapat teka dia dapat satu entry puji pujian melambung aka review. Haha eh mrs ran? Rasa kembang sat=P

2 comments:

Unknown said...

ahaha..engko mmg berbakat..

K said...

mrs ran??

p/s : haha, hari tu kan dah kawin, tu yang jadi mrs ran :P

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers