CORETAN TERBARU NADH

Aku jatuh hati

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Malam ni nak jiwang boleh? Tak apa kot. Sedap pulak aku dengar lagu ni. Sebab ada Remy ke? Haha berangan. Lagu ni Lena nyanyi masa AF minggu 8 dan juga Mentor semalam. Shiha kalau tak silap. Sedap semua. Semua ada bakat.

Lagu ni sedap. Marilah nyanyi sama-sama. Semua yang kita harapkan tak semestinya akan menjadi kenyataan. Macam aku selalu karang cerita happy ending. Dunia realiti tak semestinya begini kan? Jadi aku decide nak karang cerita sad ending.

Biar semua bangun dari khayalan. Asyik nak berseronok. Cerita yang seronok. Padahal dunia tak semua cerita berakhir dengan gembira. Aku pun harap happy ending dalam kehidupan. Tapi kita hanya merancang. Apa yang aku boleh buat? Aku nak garapkan unsur sedih dalam cerita.

Hidup ni suka duka. Bukan suka semata. Ye tak?

2 comments:

SYAF said...

baca entry..

Mohamadazhan.com said...

sentiasa positif dalam hidup =)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers