CORETAN TERBARU NADH

Soalan 3 jejaka

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Soalan pertama:
Jiji cakap aku nak kahwin dah. Bila masa? Dari mana lah dia dapat gosip ni. Aku belum rancang apa-apa lagi. Kalau ada aku jemput semua yang kenal okey?

Soalan kedua:
Faisal tanya pasal taman mini Malaysia tu. Harga RM5 kot. Aku tak ingat. Bukan aku yang bayar. Gambar? Tak ada kat aku. Pasangan bahagia yang punya kamera. Hehe

Soalan ketiga:
Ni soalan ke? Haha gasaklah. Solihin rugi ke? Tak best mana pun. Haha kalau singgah Melaka datanglah sini. Hehe KL Tower tak jejak lagi. Aku memang malas jelajah tempat macam ni kecuali Mall. Haha

Tak ada soalan dah kan. Yang river Cruise sekali naik RM10 ye kawan-kawan.

1 comment:

Cik Pulau said...

hahaha..pernah naek river cruise sekali je.
tu pun masa holiday ngan budak2 kelas kat melaka. lalala

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers