CORETAN TERBARU NADH

Eksklusif | Rahsia disebalik Aku, Dia dan Paparazzi

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Wah tajuk bikin gempak. Tak adalah saja nak buat di sebalik tabir sebab ada ustazah aka heroin cerita tanya kenapa tergantung untuk part kali INI

Bukan sengaja aku meninggalkan cerita tergantung. Kan dah namanya cerpen bersiri. Memang akan biarkan orang tertanya-tanyalah. Lagi satu sebab sebenarnya ialah penulis dikejutkan berita kecemasan. Jadi brek mengejut. Tak sempat nak brek lembut=P

Okey, sambung sebalik tabir cerita ni. Sebenarnya kisah dua uda dan dara bermula dari mereka sendiri. Aku berminat dengan mereka. Dari satu entry makian yang sangat tak puas hati tentang orang yang kondem cinta alam maya hinggalah ceritera bibit cinta alam maya.

Kisah ni aku lanjutkan menjadi satu kisah lain tetapi uda dan daranya tetap sama. Konsep paparazzi berasal dari blogger-blogger popular sendiri. Yang sibuk menghangatkan mereka yang memang sedang hangat. Aku bertindak berani untuk mencuba satu ceritera yang baharu.

Kemudian terbit pula ilham membuat segmen. Pertama kali dalam sejarah dan segmen itu mendapat sambutan. Ramai juga memohon untuk menjadi pelakon di samping uda dan dara. Para pelakon juga tak kurang hebatnya. Ada yang popular turut mencemar duli datang memohon kerja.

Tugas aku makin sulit kerana semua pelakon berbakat. Aku mula menggunakan seorang demi seorang untuk berlakon. Lantas, makin ramai watak dalam ceritera ini. Pada hari ini, genap 8 bab ceritera mereka. Tapi aku biarkan dia seketika cuma.

Biarkan mereka tertanya-tanya apakah ranjau berduri yang aku sendiri belum fikirkan kerana aku suka menaip sambil berfikir. Sebab itulah ceritera ini lambat ditayangkan. Nantikan siri seterusnya apabila idea datang. Terima kasih kepada pelakon dan penggemar ceritera ini. Sekian=)

2 comments:

Cik Pulau said...

waiting..
tak sabar ni miss ran..
^^,

Sunah Sakura said...

wuuuuu~~~ sangat best entri ni, macam retissss dah penulis cerpen ni! hehehehhehe...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers