CORETAN TERBARU NADH

Blogger buat hal dari pagi

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Mood nak update pun jadi hambar. Bukan apa. Aku nak tengok kawan-kawan yang update pun tak dapat. Approve comment apatah lagi. Macam ada komen. Serius rasa geram.

Ni pun dapat update sebab bukak blog link. Terus tekan new post. Kalau tak dapat update lagi haru hidup aku. Kenapa jadi macam ni. Button follower muncul. Makin ramai follow aku. Terima kasih ye=) Sedar tak sedar. Dah 800. Macam mimpi pulak. Ikutkan aku nak buat peratus follower datang dari mana. Tapi ikut suka hati jelah ni. 

50% aku yakin betul dari blog BEN ASHAARI. Kalau bukan blog sifu ni takkan banyak macam ni. 25% dari blog Ustazah. Yalah dia banyak menyumbang trafik dan pengunjung setia blog ni. 10% dari FB sebab asal aku ping ada orang cakap i follow you, follow me back. Haha ingat aku follow ke kalau tak ikhlas macam tu?

Lagi 20% mana ye? Aku rasa 5% dari kawan-kawan gathering tu sendiri dan 10% adalah hasil usaha aku sendiri. Perasan sikit. Wakaka tapi macam biasalah tak sampai 10% pun yang rajin bertandang ke sini. Tu normal. Aku faham. Aku pun malas BW=p

PS: Kawan-kawan yang update manakah kalian? Aku nak baca entry korang=(

1 comment:

ZianaRazali said...

blogger pun penat n demam sebab makin ramai yang jadi 'blogger'..hehe

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers