CORETAN TERBARU NADH

Anak murid cikgu hebat!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Hambek aku cilok kat FB PPM
Rindunya kat anak murid ni. Ni antara anak murid aku. Maaf mereka bermekap sebab ada tarian. Sangat berbaloi mereka berlatih tiap hari sampai dapat juara. Masa aku sebulan kat sini, mereka selalu hilang dengan cikgunya. Jadi kami jaga yang lain. Tapi dah nak dekat sebulan tinggal sekolah. Masih ingat kat mereka.

Dari kanan tu Syazwani, Hanis, Aina dan Fatehah. Yang lelaki pulak, Adib, Asyraf, Afiq dan Zarith. Mereka sangat pandai. Ni golongan kanak-kanak pandai ye. Afiq ni pandai membaca buku dah. Bulan 3 dah pandai baca. Tengoklah ayahnya kerja apa ye tak?

Kenapa aku tak pernah letak gambar diorang kat sini? Senang je jawapannya aku tak tangkap gambar. Dan tak pegang gambar pun. Jadi memang tak ada gambar kat tangan aku. Yang ada pun gambar agar-agar laici hehe.

Aku rindu kat mereka ni. Agak-agak diorang ingat tak kat cikgu ni? Jom nyanyi. Lalala jadi cikgu tak semudah yang disangka. Percayalah!

2 comments:

cik pulau said...

mestila diorang pun rindu kat cikgu dia.. kalau tak caya..
ce jadi cikgu dia lagi..lalala~

aliarosli said...

rindu gak kat cikgu iffah

huhuuhuhu, nak kol tapi tak topup lagi

emmmmmmmmm :(

yep, cikgu praktikal pun rindu gak
dia still wish befday kiteorang

huuhhuhu, sedih je

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers