CORETAN TERBARU NADH

Entry untuk Nadh

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Nadh yang mana. Nadh yang nilah. Mana lagi. Dari tadi sibuk sedih tak dapat tengok Nur kasih. Jangan sedih ye  Nadh. Ajak Ady pergi sama okey? Korang kat KL. Kalau kat Melaka mehlah pergi sekali. Seat asinglah ye. Lama sangat tak tengok wayang dengan lelaki. Agak janggal.

Semuanya boleh berubah. Begitu juga dengan aku. Aku bersyukur kerana aku diberi peluang untuk berubah. Kalau ada rasa nak berubah jangan tangguh. Sebab satu masa korang akan tak nak berubah. Saat itu hati dah tertutup untuk berubah. Aku cakap based on pengalaman. Bukan saja-saja. 

Jom layan Nur Kasih. Ada 10 RIVIEW tapi satu entry je kata cerita tu bosan, tak best. Agak sedih tapi pendapat masing-masing kan? Aku akan mereview malam esok okey?

1 comment:

MissNadh said...

err..orang panggil saya nadh jugak..hehe

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers