CORETAN TERBARU NADH

Bersenikah aku?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Rasa nak tulis cerpen pulak. Bila baca cerpen sendiri aku terbuai. Padahal aku yang karang. Mungkin lama tak baca cerpen sendiri. Tu lupa tu. Kalau korang nak komen pasal cerpen aku silakan. Aku memang sangat mengalu-ngalukan. Untung kalau ada orang hargai penulisan kita. Senikah aku?

Ada ustazah ni kata aku berseni. Pelik. Kalau seni, taklah aku biul tengok tulisan sendiri kat dewan exam tadi. Serius macam cakar kambing. Tak tahulah pemeriksa tu biul ke tak. Aku serius tak suka menulis. Tangan kaku je rasa bila tulis.

Aku ingat nak cadangkan kat kerajaan semua institusi menggunakan laptop untuk menjawab exam. Semua perisian exam didownload dan dihantar terus tepat jam yang diberikan. Semua orang dah ada laptop sorang sebiji. Tak susah pun. Broadband pun ada rasanya. Wifi ada jugak.

Rimaslah kena menulis je. Kadang-kadang idea tak keluar bila menulis sebab tangan lenguh. Apa kata korang?

1 comment:

Sunah Sakura said...

seni la uuu~~ rinduuuuuuu cerpen~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers