CORETAN TERBARU NADH

Dari Dapur Seri Iman 40

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku kembali. Setelah mencuba resepi merepek. Jadi tau. Huhu aku buat strawberry milk pudding. Nak rasa? Sedap tau.
Rupa buruk tapi rasa sedap tau
Resepinya di bawah. Simple sangat.
800 ML Air
200 ML Susu Cair
Agar-agar separuh paket
Gula 5 sudu besar
Satu sudu besar emulco strawberry
Contoh agar-agar. Sumber gugel
Cara:
Cairkan agar-agar bersama air.
Masukkan gula dan susu.
Masukkan emulco.
Kacau-kacau dan siap.
Masukkan dalam acuan mengikut kreativiti.
Sejukkan dan boleh dimakan bersama kuah kastard.
Ps: Buah strawberry tak ada. Main bantai je. Tapi sedap=) Cubalah sendiri.

3 comments:

Sal Saari said...

senang & mudah..bolehlah try buat

jokergurl said...

best2 nyer.............nyum nyum

Anonymous said...

EMULCO STRAWBERRY TU PERISA KE???

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers