CORETAN TERBARU NADH

Pagi-pagi makan sambal

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Rajin pulak aku masak pagi ni. Bukan masak apa pun. Buat sambal ikan bilis. Nak makan roti canai frozen. Tak seleralah pulak asyik makan dengan susu. Kencing manis baru tahu. Hari ni aku ada mood nak menulis. Jadi aku dah cari mangsa seterusnya.

Sorang je dah setuju. Pinjam nama bukan nak buat apapun. Haha seronok pulak bila ada mood ni. Rasa nak merepek tahap gaban. Hehe mood bukan selalu nak baik kan?

Korang sarapan apa tadi? Jangan skip sarapan sebab sarapanlah paling penting dalam hidup. Tenaga yang cukup untuk sihat. Kalau tak makan pagi dah letih siang hari. Tak dapat menaip. Siapa susah? Korang jugak. Jangan lupa makan. =p

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers