CORETAN TERBARU NADH

Pengalaman menggunakan samsung galaxy ace

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ceh macam aku punya pulak. Haha menjawab soalan Nadh ni. Seronok pakai. Sesuai saiz dia nak pegang. Tak berat mana pun.

Type mesej okey. Guna jari kalau nak klik mana-mana. Pen atau kuku tak kan jalan kecuali jari je. Pastikan jari tak gemuk. Haha setakat ni member aku guna okey je. Selalu dapat detect wifi dengan cepat. Murah jugaklah. Kalau nak beli memang disyorkan. Sesuai yang student macam kita=P

Yang penting boleh update blog=P. Boleh update ringkas jela. Kalau type panjang-panjang takut pengsan menaip je. Haha puas hati Nadh? Pinjam pakai je. Lupa pulak kamera pun okey. Sekali tengok macam iphone pulak.

Bilalah nak merasa duit nuff ye?

7 comments:

fRaMe+LenSeS said...

hihihi.. terharu ada orang sampaikan message kat Nadh melalui belog ni.

sebenarnya kan, Nadh memang dok perhati pun samsung galaxy ace ni.
1. sebab ipong Nadh poblem lag trok2 skg.

2. e72 Nadh plak masalah, susah nak update belog melalui dia.

tu yang dok cari baru tu. n galaxy ace ni bentuk macam ipong n ada kaler putih cam ipong nadh. huu.. kena pk pjg ni.. hehe. maceh gtau Nadh. :D

Unknown said...

btol2.. cam best je kan.. cam nak beli jek.. tauke kedai HP yang selalu Yana beli pon suruh beli samsung ni.. sekarang nokia tak de kuasa lagi... heheh...

Yana pon rasa nak tukar HP la.. hehehe

Hani Shaklee said...

saya pun sa nak tukar pakai samsung galaxy ace..coz nak tukar hp yg skang ni..skang pakai samsung monte je..hehetapi takleh update blog.. internet browser dia cam ada limit jugak la,.huhu

Tasha said...

yup....samsung galaxy not bad juga... hehehe....

.::TAIKO ::. said...

sy lg minat samsung galaxy tab..
tengah compare ngan ipad skang..
de xsape2 dh try dua2 ni..huhu

cik saya said...

google tengok galaxy ace nih tadi. macam iphone :)

Anonymous said...

Its Kesenangan untuk memahami blog Anda. Artikel di atas cukup luar biasa, dan aku benar-benar menikmati membaca blog Anda dan poin yang Anda dinyatakan. Saya sangat suka muncul kembali secara khas, posting banyak lainnya yang berjarak topik. Terima kasih untuk berbagi ... terus menulis!

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers