CORETAN TERBARU NADH

Selamat tinggal Nur Kasih

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Huh teringin sampai nak nangis. Pedulilah orang nak kata cerita ni tak best ke apa. Tapi aku memang suka tengok cerita ni masa drama dulu. Siap setiap jumaat ada tayangan kan? Aku tengok lagi. Wah walaupun agak kecewa dengan NUR sebenar di dunia realiti sangat berbeza dan seksi.

Tak apalah tak ada rezeki nak tengok. Mungkin akan tunggu download je. Ingat nak jadi first yang tengok. Tapi exam. Okey belajar terima hakikat ye. Kejap lagi ada yang komen kata Nur Kasih tak best. Tak layan. Bosan. Peduli aku. Kalau ada member ajak aku pergi je. Atleast tengok dari baca review yang makin menyakitkan hati. Ye tak?

6 comments:

BeloG MTT said...

Yeayyy betol betol betol.. :)

Tieah Madian said...

Samalah.. Tak dapat nak tengok.. Gggrr.. Teringin.. Dari dulu dah tunggu.. Sekali tetiba plak pawagam tutup.. Damn!!!


Entry Terbaru : Nur Kasih The Movie ; Tonton Bersama Fizz Fairuz

mas saari said...

betul tu iffa,
biarlah orang nak kata tak best ke, boring ke, kalau kita dah minat kita tengok je kan?

lepas exam bolehlah tengok..hehehe

Sunah Sakura said...

sedih dengan tiz jugak...

Ecul said...

nak tgk tizz....uhuhuhu

fRaMe+LenSeS said...

nak ikut.. nak ikut...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers